sofiakarnestam.blogg.se

Snart fredag

Kategori:

Vi ska förresten fira Norges nationaldag på fredag! och det gör man tydligen ordentligt här så det blir nog skitkul.
Vi har redan köppt biljett så allt är bokat, betalt och klart. 08;00 går bussarna härifrån in till Brisbane,  det är egentligen champagnefrukost vid 06:00 men det tror jag fan inte vi pallar.. hur som helst, i Brisbane är det en fet jävla parad vi ska gå i, och om jag fattat allt rätt så kommer det vara massa ställen där man kan köpa mat och dricka också.
Vi ska iallafall vara där i några timmar, sen hoppa in i bussen och köra till Broad Beach där vi ska äta på nått ställe och göra roliga saker. Seeeeen är väl tanken att vi ska vara där och festa å ha kul hela kvällen. så det blir nog jätteroligt :) 
Jag vet att det verkar som att vi festar hela tiden, och det stämmer lite, men jag gör andra saker också. Idag ska jag till exempel kolla på en film. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: