sofiakarnestam.blogg.se

HEMBILJETT BOKAD!

Kategori: Allmänt

Sådär! då var hemresan bokad och klar! Jag och sara lämnar Australien på morgonen den 25:e November för att softa i Bangkok i några dagar. Hotell är bokat och vi har en lång lista på saker vi ska göra :) Det ska bli fett jävla kul att vara där ett tag och liksom inte stressa hem till Sverige. Den 29:e åker vi med direktflyg till sverige, så om ungefär precis två månader e jag hemma. Herregud vad tiden går fort! 
När vi väl är i Stockholm kommer jag att bo med Sara i hennes lägenhet. Jag har ju en egen.. haha. Men jag kommer ju hem fattig som fan och måste komma igång med jobb och så innan jag kan flytta in där igen. Det gör inte mig någonting iallafall, tvärt om, jag är så jävla sällskapssjuk. Lägenheten ligger mitt på St:Eriksplan så det är centralt och bra! :) 
 
 

Kommentarer

  • karin kärnestam säger:

    härlig gumman och välkommen hem, hoppas tiden går fort nu !

    2013-09-22 | 19:54:56
  • Anonym säger:

    Äntligen finaste ❤️

    2013-09-23 | 18:24:04

Kommentera inlägget här: