sofiakarnestam.blogg.se

6

Kategori: Allmänt

Mamma säger att det är lite brist på positiv energi här i min lilla blogg. Så tänkte att jag kunde berätta hur bra det går för mig i skolan :) 
Ett riktigt lyft om man jämför med förra terminen faktiskt! Här i Australien så får man ett betyg mellan 1-7 där 7 är det högsta och en 4:a är godkänt. Jag fick 6:or på de två senaste grejerna jag fick tillbaka!! :D  Så hade vi ett prov för ett par veckor sen också, på 400 sidor (sjukt jag vet). jag var HELT hundra på att jag skulle feting faila på det, men icke ! haha. Jag fick i och för sig bara 44 av 75 men ändå. Mycket bättre än ingenting tycker jag. Måste erkänna att jag bkir lite stolt över mig själv och tycker att jag är rätt så fantastisk. 
 
En annan kul sak.. haha. Det är en kille som går runt i biblioteket och delar ut bilder på sig själv.. han kallar sig för "The dragon slayer" och vill att man ska följa hans träningsutveckling på facebook.. väldigt kul haha. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: