sofiakarnestam.blogg.se

Mysmiddag

Kategori: Allmänt

För nån vecka sen hade vi riktig mysmiddag vi tre. Vi tre bodde ju tillsammans förut, då hade vi kvalitetstid hela tiden och jag måste erkänna att jag tog det lite för givet. Nu är det rätt svårt att få till sånna här myskvällar men jag måste erkänna att det är helt fantastiskt! nej fyfan vad sliskigt det vart nu, haha. 
Men dom här två tjejerna är helt underbara iallafall, och de betyder väldigt mycket för mig men det tror jag dom vet, 
Jag och sara kom iallafall hem till Carita som bjöd på en PERFEKTA måltiden. Denna fröjd för smaklökarna består av kängeru, tzatsiki, klyftpotatis och sallad. Till detta blev det såklart alldeles för mycket vin följt av en utgång och en helt sjuk katarefylla. Men fan vad kul vi hade ! 

Självklart så var mingelfotografen redo och dagen efter dyker det upp drygt 30 sockersöta mingelbilder.. haha 
Jag lägger upp några bilder som iallafall ser lite anständiga ut. 
 


 
Såhär bra mådde sara dagen efter..

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hejhej!
    Jag heter Anna och är väldigt intresserad av att åka till australien och plugga men har lite frågor jag skulle vilja ha svar på och skulle uppskatta det väldigt mycket om du kunde svara på dom. Hur är skolan? Är det mycket svenskar i skolan? Hänger man med på lektionerna och är det mycket plugg? Hur är själva staden? Är det bra nattliv? Och skulle du rekommendera att åka dit? :)
    Med vänlig hälsning Anna

    2013-08-30 | 11:39:31

Kommentera inlägget här: