sofiakarnestam.blogg.se

Jätteglad

Kategori:

Nu ska jag berätta något jättekul! för omväxlings skull så är jag jätteglad och inte alls bitter! 
Det började igår när vi hade våran redovisning i Event management som gick jättebra! Vi fick 42 av 50!
Så då var den avklarad, sen är den skriftliga uppgiften också klar i samma ämne, så nu har jag egentligen bara mina final exams att oroa mig för i det ämnet. 
Och så var det valborg igår :D det var frågesport på en klubb som heter Melbas och sen vart det en liten sväng ut. ut.. ja det gick ju ordentligt utför om man säger så.
 
Idag har jag spelat in en film med johanna. Hahaha. Hon håller på med ett projekt där hon ska göra en egen hemsida, hon ska välja vad det ska handla om å sådär och hon har valt våran fina idé vi kom på när vi hade solsting i whitsunday, nämligen att göra YOLO UNIVERSITY! 
Hahah jag orkar inte dra igenom hela förklaringen nu, men jag är rektor och det är skitkul. Lägger upp filmen när den är klar :D
 
Sen har jag ägnat hela dagen åt att plugga... typ. jag har mest suttit och stirrat in i dataskärmen. 
Vi håller på med en marketplan, och jag gör marketing mixen. Jag hatar den här uppgiften. fast det är lite kul egentligen. fast jag hatar den ändå. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: