sofiakarnestam.blogg.se

Dan före årets bästa dag

Kategori:

Å vaaaaad är det för dag i morgon jo det är sofias födelsedag Hurra hurra hurra ! 

Jag fyller år i morgon och jag är så jävla taggad! det är helt klart årets bästa dag, det tror jag alla är överens om! 
Förra året blev jag firad typ 4-5 gånger.. först dagen innan eftersom det skulle firas att det var dagen innan jag fyllde år, då bjöd världens västa veronica mig på trerätters, tårta och paket. Sen firades jag av samma dam på morgonen därpå med frukost på sängen paket och tårta sen under dagen med släkt och hela helgen av vänner. 
Skitkul är det att fylla år!
 
Denna helg åker vi till Byron Bay och jag är övertygad om att det kommer bli hur kul som helst. Vi är rätt många som åker och så fyller jag ju liksom år, blir ju inte mycket roligare än så :D haha 
 
Idag har jag sprungit runt i regnet som en idiot precis innan allt stängde och letat klänning tills i morgon eftersom jag inte har några kläder över huvudtaget  Jag är väl inte sådär jättenöjd med mitt val.. men det löser sig.  Tjejerna har fått en schema för dagen så som jag vill att allt ska vara samt vad jag vill ha för frukost på sängen och såklart en önskelista.. så allt blir nog hur bra som helst! 
 
Jag kommer inte kunna sova i natt! 
 

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Grattis älskling på din STORA dag !!! Hipp hipp hurra ha värdens bästa dag !!!❤❤❤första födelsedagen utan mammsen sedan du föddes❤❤❤vi hörs om ett par timmar❤❤❤

    2013-05-10 | 00:14:11

Kommentera inlägget här: