sofiakarnestam.blogg.se

Söndag.. ( om någon inte vet vilken dag det är)

Kategori:

Solig söndag. idag har vi uträttat en massa ärenden, och jag har änterligen skaffat en internetstickaKände att jag skulle unna mig någonting fint också eftersom jag suttit inne och pluggat hela helgen så det vart en jättefint jättetight liten klänning som jag tänkte jag skulle klämma ner mig i någon kväll under lovet. Finns inte så mycket kul att berätta eftersom jag inte gjort ett skit denna helg. Och inte ska jag göra nått kul denna söndag heller utan jag ska fortsätta att plugga och vara skittråkig. 
Men jag tänkte köra på det modet nu de dagar som är kvar så jag med gott samvete kan fucka ur och spåra tottalt hela lovet.

Jusste, pratade med sötbollen Ari här och dagen och han ska tydligen flytta till Barcelona.. Kul för honom. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: