sofiakarnestam.blogg.se

Saturday

Kategori:

hahah vilken jävla kväll! Norska föreningen på vår skola heter ANSA och igår så hade dom arragerat ett bar crawl. haha, herregud. vi han med typ 4 barer och det bara spårade. öl, vin drinkar och shots! jag vette fan vad som hände men jag var hemma vid sju och sara vid 11! 
 
Blev förresten klar med min första uppgift i skolan igår också! och det känns väldigt väldigt bra. Det är bara 5 % av kursen men ändå, vi får se hur det går ) Det är i marknadsföring och det är rätt svårt på engelska.Enligt mig själv så är jag ju en naturbegåvning innom ämnet på svenska men just när det kommer till dend är akademiska engelskan så blir det hela lite knepigare. Och så stavar jag som en jävla kratta både på svenska och engelska. men aja det löser sig. yolo.
 
Idag ska jag vara lite effektiv tänkte jag och kolla skolor. det är ju snart dags att söka inför hösten. Helt ärligt så har jag inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra, om jag ska stanna kvar här och läsa kurser i en termin till, eller om jag ska hoppa på ett program, eeelller om jag ska plugga i sverige, isåfall vad och vart? eller om jag ska ta någon annan skola utomlands. Carita tipsade om en skola som heter le rouge och ligger i Marbella, den verkar lite intressant...
 
Pratade med mamma idag och hon var väldigt tydlig med att hon inte tycker att är dags för mig att komma hem ännu.. haha.. så jag får väl fundera på sa
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: