sofiakarnestam.blogg.se

Jag är så jävla trött på mig själv!

Kategori:

haha alltså jag orkar inte.. det är inte ens roligt. 
Jag tappade mitt pass igår. Har haft panik typ hela dagen för jag inte har en jävla aning om var jag har gjort av det. 
 
Sist jag hade det var igår när jag var på polisstationen och gjorde en anmälan för min försvinna iphone. 
Så  efter att ha vänt upp och ner på hela lägenheten så ringde jag dit. Och mycket riktigt, dom hade det där! Jag var inne på stationen typ 2 min igår och jag lyckades glömma mitt jävla pass! hur lyckas man?
 
Dom hade iallafall försökt få tag på mig men kontaktnumret jag lämnade igår när jag gjorde min anmälan var numret till min försvunna svenska telefon.. Ja alltså.. hur jag tänkte där egentligen vet jag inte rikgtigt. 
 
Ska iallafall hämta mitt pass i morgon. Nu ska jag gå å lägga mig för jag orkar fan inte med mig själv! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: