sofiakarnestam.blogg.se

Äntligen Onsdag

Kategori:

Sådär ja, äntligen onsdag! som jag har längtat! haha. 
Som jag skrev tidigare så är ju tisdgara absolut värst. Marknadsföring är ett av mänena jag tycker är roligast och mest intressant men det är fan rätt svårt, och läraren är ganska hård. Men nu äör det över och vi är uppdelade i grupper för vårat grupp projekt. 
 
Jag har Grupp projekt i alla mina kurser villket är både bra och dåligt.. 
Bra för att man får ta del av aldras kunskaper och ofta kan prestera bättre än om man är själv, ialafall i dom ämnen som är helt nya för mig, och bra när manska redovisa. Det är alltid roligare att göra flera stycken. 
Men det är ju lite negativt också eftersom man måste komma överens om allt. Jag är väldigt bra på att sammarbeta  med andra, lyssna coh ta hänsyn och allt det dära. Menjag är också rätt envis och vill ha saker på mitt sätt. Oftast så är mian ideér bäst också.. 
 
Idag har jag workshop i visual strategies på morgonen, det är skitkul! sen efter det ska jag möta upp min grupp i Event och komma fram till något. Men det löser sig. 
 
Ååååh ska bli så himla skönt att vakna i morgon och bara slappa vid poolen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: