sofiakarnestam.blogg.se

Första veckan

Kategori: Allmänt

Då var första veckan snart avklarad och det känns faktiskt rätt bra. Nu har ju hälften av mina tutorials varit inställda denna vecka så jag ska inte ropa hej än.. Men än sålänge verkar faktiskt mina kurser roliga, 
Jag läser; new communication technology som är en kurs om ny kommunikation teknologi.. haha. 
Introduktion to public relation, en PR kurs för nybärjare likosm. Advertising and creative strategies, den verkar jävligt rolig faktiskt! Det är typ reklam och sånt, typ mixat med pr och marketing.. om jag fattat det rätt. Där har jag till och med skaffat mig en vän! haha första dagen!
Sen har vi även kursen "Foundations of academic writing"... ja ni hör ju.. så jävla hemskt. Det är en kurs som jag måste läsa för det här prgrammet jag vill gå, så jag har liksom inget val. Det är precis som det låter.. bara en massa skrivande. Villket kan vara kul, absolut, och visst kommer jag säkert lära mig en massa saker jag kommer ha nytta av.. men det kommer förmodligen vara ett rent helvete. 
 
Aja.. nu släppper vi allt snack om skolen. Här klappar jag iallafall en livsfarlig orm som ligger och sover i ett hål.. Ingen big deal liksom.. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: