sofiakarnestam.blogg.se

Visum

Kategori:

Hej hej allihopa, dags att uppdatera lite!
Jag hade ju lite strul med mitt visum i början eftersom dom ville att jag skulle göra en massa undersökningar som jag inte borde behöva göra och som jag inte hade tid att göra, så jag fick åka in. I Australien på ett turistvisum istället.
När jag varit här typ 5 dagar fick jag ett mail att dom visste att jag var i landet fasten jag nekats och hade 7 dagar på mig att ansöka om ett nytt visum.

Jag fick lite panik och åkte till skolan för att prata med dom, jag har ju sökt kurser för ett år och inte ett halvår och det är förmodligen därför som bett
Mig göra dessa undersökningar, hur som helst så ändrade vi det nu och så sökte jag en gång till. Tog också kontakt med dom och bad om ursäkt att jag åkt fasten dom sa att jag inte fick :)

Jag gjorde min ansökan i onsdags och idag fick jag svar att den hade gått igenom UTAN att jag behöver göra massa dyra undersökningar! Fantastiskt! Eller hur?

Kommentarer

  • Kattis säger:

    FANTASTISK ROLIGT!!!!! Vilken lättnad och va bra att det är klart;)) Nu är det bara full fart framåt och fokus på ditt nya liv i ett otroligt fint land och nya möjligheter och erfarenheter väntar runt hörnet.😄..vi hejar och tänker på dig här hemma❤❤❤❤

    2013-02-16 | 08:50:30

Kommentera inlägget här: