sofiakarnestam.blogg.se

Gold coast

Kategori:

Sådär ja! Så var vi äntligen framme'! Eller vi landade igår morse, nu är klockan 08,15 torsdag morgon.
Efter att sovit ut ordentligt känner jag mig äntligen som en människa igen!

Än sålänge älskar jag stället! Stranden är fantastisk och stan är ganska stor. Vi gjorde lite allt möjligt igår å kollade runt men jag känner mig typ som
En grönsak så kommer
Knappt ihåg något. Har träffat upp en massa svenska tjejer iallfall som verkar hur gulliga somhelst! 😁

Vi ska kolla lägenhet och sådär idag så förhoppningsvis flyttar vi in någonstans efter helgen!

Idag ska jag sola!! Känner mig så vit så det är pinsamt Hahah tur att folk går runt med solisar annars skulle dom få
Ont i ögonen.
Det går förövrigt typ inta att ladda upp bilder här.. Det är mycket möjligt att jag gör helt fel men jag ska kolla upp det!

Nu ska jag äta frukost

Kommentarer


Kommentera inlägget här: