sofiakarnestam.blogg.se

Dagen efter

Kategori:

Trots att vädret fortfarande är pissdåligt så drog vi ut igår!
Har känt mig som världens tråkigaste människa de senaste dagarna men vädret har verkligen gjort mig helt otaggad på allt.

Så var vi i en jättestor galleria igår förmiddag och shoppade en hel del, inte för att jag har råd alls egentligen men vi gjorde några riktiga fynd. Och om man hittar saker som kostar mindre än dom skulle göra egentligen så kan man kunde det som att man egentligen sparar pengar, eftersom man inte betalar det ursprungliga priset.. Vi säger så.

Utgången, vi började hos oss sen vart de drinkar och dans på sin city och vanity, som för övrigt har världens flashigaste toaletter!!

Måste ändå säga att jag är lite halvt besviken på utelivet här i surfers, även om de e kul så är det inte så hysteriskt bra som folk målat upp det som.. Men men.. Kanske bara är jag😁

Vi gjorde det ganska roligt ändå och trillade in gen dörren strax efter 6 i morse✌

Kommentarer


Kommentera inlägget här: