sofiakarnestam.blogg.se

Brisbane

Kategori:

Igår lekte vi lekar i Brisbane och det var... helt okej.
Vi hade den första riktigt soliga dagen på rätt länge igår så de var lite typiskt att vi inte kunde njuta av den ordentligt.
Vi steg upp strax innan sex, gjorde oss i ordning sen tog vi både buss och tåg för att komma fram.
Väl framme signade vi in oss sen delades vi upp i lag, en lagledare som redan går på skolan sen mixades vi hej vilt.

Brisbane är fantastiskt. men det var så jääävla varmt! och så självklart så gick min sko sönder. alltså helt sönder, så man inte ens kan gå med dom. Så jag fick ju springa barfota på gatorna i storstan och typ bränna sönder fötterna! men vad gör man inte gör laget.. hehe.

Racet höll på i två timmar sen bjöds det på BBQ som bestod av svettiga hamburgare med BBQ-sås..mm...
men det fanns pasta också. Shit vad vi e onyttiga hela tiden, jag känner hur typ allt fett å alla kolhydrater typ äter upp mig inifrån.
Nästa vecka börjar träningen, kom ihåg att jag har sagt det nu.

Tyvärr vann vi ingen medalj, MEN vi kollade alla resultat efter prisutdelningen och vi kom fyra!! vi var TVÅ poäng från treorna! det är ju förfan fantastiskt!

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: