sofiakarnestam.blogg.se

Boende

Kategori:

I morgon flyttar vi in i vår lägenhet! Den är helt fantastisk och jag ska lägga upp en massa bilder!
Vi bor där i en månad sen flyttar vi till en som ligger precis brevid.
Det ska bli sååååå skönt att inte behöva bo i en resväska längre!
Jag kommer dela rum med två anda tjejer och det kommer gå skitbra.

Då blir det ändring på kosten! Kan lova att jag gått upp nästan 10 kg redan! Lilla fläskfia hihi

Kommer dock sakna mitt hostel, jag trivs väldigt bra men det håller ju liksom inte i längden att bo där, tyvärr.

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Hahaha😄va du är rolig älskling! Nån fläskfilé har du aldrig varit och är nog inte nu heller;)) har fixat med nettonet , hoppas d löser sig med det;) kul med bilder framöver, håller tummarna att allt går bra med boende:)❤

    2013-02-16 | 08:54:25
  • Kattis säger:

    Förlåt fläskfia skulle det stå😄😄😄sorry!

    2013-02-16 | 08:55:26

Kommentera inlägget här: