sofiakarnestam.blogg.se

Snart är vintern över

Kategori: Allmänt

Det är ju liksom vinter här i hos oss.. det börjar ju blir varmt nu, men det har varit friktansvärt. Skönt att kunna sitta å plugga på stranden igen :)

Skolan går superbra förresten.. eller det är mycket som fan. jag är i chock. Det är tur att jag läser roliga kurser iallafall. I en av mina kurser, new communication technology, vill dom att vi ska skriva en blogg. så det är lite dit min tid har gått också. Vi skulle göra den i wordpress, och jag kan fan i helvete inte wordpress, eller nu kan jag det. Ni kan få kolla sen när den är betygsatt.. haha så jag vet om det är värt att visa upp 

Visste ni förresten att panter är ett annat ord för kattdjuret leopard. Svarta pantrar har ett överskott av svart pigment i pälsen, där ser man.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: