sofiakarnestam.blogg.se

where the magic happens

Kategori:

Jag ska va en sån där cool tjej som slänger upp massa fyndiga och roliga bilder lite då och då. Sånna man kollar på å ba" haha, aaa de e sant" eller typ "shit där fick hon till det" eller en sån här man blir helt boostad av:"SHIT de e sant fan I CAN DO IT"  eller en  "mm,aa..PRECIS" eller  sånna där man typ bara ler lite finurligt för sig själv för att man känner igen sig! 

Här är en "Det är sant fan, I can do it! "



 Här ler alla tjejer för sig själva lite finurligt, för ALLA känner igen sig!



 Och här är typ en blandning av "shit de e sant fan" och "haha mm där fick hon till det"
När sett den här kan man göra något drastiskt, typ säga upp sig från jobbet och åka till las vegas för att bli rockstjärna.



Jag är skittrött och sitter mest och svamlar för mig själv här, så ni behöver inte hålla med mig,
Haha men jag tycker jag är så jävla rolig!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: