sofiakarnestam.blogg.se

Kul... skola...

Kategori:

Okej skolan suger. Jag är fan trött på det här nu de e inte ens kul. 3 månder höll det innan jag tröttnade, braaaaa sofia. Men så är det ju tydligen så att man måste ha sig en utbildning om man ska ha chans att göra något vettigt så jag får väl bita ihop. 
 
Nanna slängde upp ett ganska så intressant förslag faktiskt..
Om man hoppar av skolan innan 30 April så får man tillbka en del av terminsavgiften.. haha och det skulle ju passa mig väldigt bra änner jag, Jag skulle kunna resa och ha det helt fantastiskt underbart..

Jag känner liksom att skolan suger ut min energi å tar upp en imla massa av min tid, och jag är faktikt inte helt säker på att jag gillar det..

Kommentarer

  • Anonym säger:

    tofia, ge inte upp, det kommer att bli bättre när du vant dig, tänk på framtiden 1 du hinner resabudget ! sköt om dig och glöm inte ringa när du fått mitt brev ! kramar !

    2013-04-17 | 18:50:48

Kommentera inlägget här: