sofiakarnestam.blogg.se

Här har ni bildbevis!

Kategori:

Jag har inte uppdaterat sen innan jag skulle hoppa och inte en endaste kommentar ifall jag överlevt... mm men kul att ni bryr er! 

Iallafall.. haha JAG GJORDE DET! det var heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt fantastiskt men jag jag så jävla nervös innan! och när dom smällde upp dörrarna till planet på 6000 meters höjd och bad mig hoppa ut då tog det fan emot lite! Frittfall rakt ner i typ 40 sekunder, jag skrek rakt ut hela tiden, finns inte en endaste bild där jag håller munnen stängd haha, men SEN när fallskärmen fälldes ut, så kunde jag andas igen å njuta och fyfan villken häftig känsla! Alla borde göra det! :D 




 
Jag försökte få till en superman-pose i luften, det gick väl sådär haha 

 
 

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Jag blir väldigt inspirerad av dig Sofia ! Jag ska hoppa när jag kommer och hälsar på dig , för det där kan man ju inre missa;))!!! Fantastisk film och koalan ser ut som gosedjur fast levande;) längtar till AUSTALIEN!❤

    Svar: Ja hoppa tycker jag verkligen du ska göra, men man kan inte banga när man väl är uppe i planet, så du vet ! hahaMmm.. ja OM jag nu stannar mamma :p
    Sofia

    2013-04-22 | 14:42:21

Kommentera inlägget här: