sofiakarnestam.blogg.se

Back to reality

Kategori:

Okej då var vi tillbaka...

Resan har varit helt fantastisk och jag är så otroligt glad att vi gjorde den! Även om vi spenderat alldeles för mycket pengar och druckit alldelest för mycket alkohol och definitivt sovit alldelest för lite så har allting varit helt underbart och vi har samlat på oss minnen för livet! mmm vackert tal här


Jag vill ju inte direkt påstå att Surfers är tråkigt, absolut inte. men det har varkligen vari kul med omväxling! 
Jag tänkte att jag skulle sortera lite bland bilderna och dela upp det lite. Här kommer lite snapshots så slänger jag upp lite ordentliga bilder sen!

Kommentarer

  • karin kärnestam säger:

    härlig tatt se hur skönt ni haft detoch vilka kul bilder!
    nu börjar väl allvaret igen... hoppas du fått pengar tillbaka på deklarationen, jag ringer och berättar fredag morgon, tidig svensk tid, kram !

    2013-04-08 | 19:40:45

Kommentera inlägget här: