sofiakarnestam.blogg.se

Maskerad!

Kategori:

Det är maskerad ikväll och vi har fortfarande inte bestämt vad vi ska ha på oss!
Men det löser sig, jag, sara och johanna tänkte dra till Harbour town, yepp där jag var nyligen, och fixa någonting för kvällen. Annars så har jag en backupp plan så det blir hur bra som helst det här. 
 
Hahah jag var inte så aktiv med kameran i tisdags när det var valborg,, vi var iallafall ute och det var jättekul osv. Sen nattbadade vi! typ första gången som jag badar i havet här i surfers faktiskt.. jag är ju inte så förtjust i hajar. Men i tisdags gick det bra, varm och skönt i vattnet var det och vi överlevde fasten det förmodligen var jätte jätte jätte jätte många hajar som låg och tittade på oss ! 
 
Jag fick till en otroligt söt bild på mig själv också som jag tänkte ni kunde skratta lite till.. haha söta tjejen..

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: