sofiakarnestam.blogg.se

Vi har en pool

Kategori: Allmänt

Det börjar äntligen bli riktigt varmt här! :D jag vet att jag tjar om det här jävla vädret som fan, men det är verkligen på tiden nu. Vi har ett jättemysigt litet poolområde där vi bor, det är litet som fan men det funkar, och det är aldrig någon där så det är bra :) 

Så har vi även en liten brygga som tillhär vår byggnad också, hur mysigt som helst att ligga och sola på. Men det finns hajar i vattnet, på riktigt.. Haha alltså PÅ RIKTIGT. Så det är en väldigt dålig idé att bada där. 
 
snart är det förresten lov, FYFAN vad jag längtar!! 

Vi har förresten igen en gräsmatta också är jag brukar gå.
Mamma säger att man mår bra av att gå på gräs... Jag vet





 

Kommentarer

  • karin kärnestam säger:

    akta dig för hajar både på land och i vatten ! När får du veta hur det gått på det supersvåra provet ? Kram!

    2013-09-18 | 21:17:57

Kommentera inlägget här: