sofiakarnestam.blogg.se

Lilla lilla lillasyster

Kategori: Allmänt

Jag har pratat en massa mina min lillasyster på sista tiden. Helt underbart är det att höra hennes röst! Nu låter det som att jag är helt lyrisk när det gäller allt för tillfället men så är det absolut inte. Men vissa saker gör min helt lyckligt varm i kroppen, min lillasyster är en sån sak. 
Ojojoj vad tiden går fort och fan fan snabbt dom växer upp. Jävla unge. Ganska mycket hemlängtan får jag faktiskt när jag pratar med henne och får sånna här söta bilder skickade till mig <3
Hon är ganska rolig när hon försöker härma mig, haha.

 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Kattis säger:

    Längtar så efter att få ha er under samma tak igen !!:)) ❤❤❤

    2013-08-25 | 10:17:03
  • Simone säger:

    Hahaha Fia saknar dig massa puss😘

    2013-08-25 | 10:19:23

Kommentera inlägget här: