sofiakarnestam.blogg.se

Veronica Veronica släpp ner ditt långa hår......

Kategori:

Jag har tänkt en del på min fantastiska fruga Veronica.. jag har såklart tänkt på alla min vackra små nyponblommor där hemma som värmer mitt hjärta, men på sista tiden har det blivit en hel del Virre i mitt huvve. 
 
Så jävla bra är hon. Hon har typ aldrig pluggat, eller inte på jävligt längesen iallafall, är inte speciellt allmänbildad.. även om hon är bra på andra saker (du är jätteduktig).
Bruden har liksom inte ens tänkt plugga utan har typ nått sina mål om hon blir kassachef på hemköp.. Så jag gav henne en liten spark i baken och tog hennes lösenord till antagning.se och sökte lite kurser åt henne. 
Hon fick lite halvpanik när hon fick reda på att hon kommit in, och typ halva hursen är på engelska..(hon påstår typ som alla andra att hon inte kan engelska fast hon visst kan det, i sverige läser vi engelska från det att vi e typ 6 år gammla så det är i princip omöjligt att inte kunna engelska) men iallafall.. nu snackar jag bara en massa skit för att det ska bli ett långt inlägg haha, 
 
Det jag vill komma fram till äääääääääär att hon skriver sin första tenta på typ hundra år.. 
 
OCH SPIKAR IN ETT JÄVLA VG PLUS! 
 
Hallååååååååååååååååå HUR JÄVLA BRA ÄR MAN INTE DÅ!!?  Fantastisk tjej det där. och så ser hon ut som ett troll så hon är jättesöt och jag älskar henne jättemycket, och jag kommer bli fruktansvärt stolt (STOLTARE) om hon fortsätter i samma takt! 

Jag vet att du kommer läsa det här Virris så Grattis, grattis så jävöa mycket, du är så jävla bra och insperarar mig massor! haha det trodde du inte va?! alltså när det gäller dethär med skolan, inta så mycket annars, då inspererar jag dig! tihi. 
 
Grattis igen älskling du är fantastisk. Fortsätt såhär nu, du har alldeles för låga tankar om dig själv. 
 
Du är bäst 
 
 
Så nu ska bloggen handla om mig igen.<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: