sofiakarnestam.blogg.se

Ny lägenhet..

Kategori:

Okej det är dags att flytta... igen! 
Jaaaa vi har världens finaste lägenhet nu men den är liiite dyr. och om vi ska fortsätta leva som vi gör just nu och låtsas att vi är ekonomiskt oberoende bara för att alla CSNpengar är insatta på kontot så måste vi flytta.
 
Kan ju börja men att säga att jag å Sara var ute och sprang idag! HUR GRYMMA?!? eller sprang å sprang.. vi kan väl kalla det intervallträning.. haha men duktiga var vi, duktiga som fan! 
Stackarn, jag väckte henne på morgonen och tvingade i henne svart kaffe men sen vare full rulle hela dagen!
Och det är så vi kommer rulla framöver. har pratat med min nya vän som är PT och han får fan ta och fixa en bra deal på sitt gym så vi kan göra det här ordentligt.
 
Vi har som sagt kollat lägenheter och jag tror, jag tror, att vi kan ha hittat en! ska lägga upp bilder sen, förhoppningsvis kan vi lämna in papper i morgon.. alltså.. Carita har ju inte sett den ännu och hon ska ju också bo där haha men jag tror vi kan övertala henne. Den är fantastisk! 


Och typ såhär såg vi ut i morse när vi sprang...

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: