sofiakarnestam.blogg.se

Måndag

Kategori:

Måndagar är aldrig roliga, men idag känndes ändå okej. Har fått en massa saker gjort :) 
Haft multimedia hela dagen och änterligen har jag hittat en grupp!! vi har ju projekt att göra en informationsfilm i programmet Flash, som jag för övrigt endast jobbat i en dag på typ 5 år. Men iallafall.. en film ska vi göra! Och inga förkunskaper krävs för den här kursen men underligt nog är typ alla Grafiska design studenter eller blivande programmerare..
 
hur som helst.. Jag lyckades hamna i samma grupp som just en sån! haha en Programmerare! Jag logar er, det är helt fantastiskt, han dirigerar ut uppgifter till mig coh en annan tjej (som förövrigt inte heller kan ett skit men ändå är bättre än mig) Och så sköter han det mesta som ska fixas i datan. Hur bra som heslt! Dock jag han mig en massa läxor till nästa vecka och jag vet inte riktigt vad jag tycker om det.. men men... det är väl bara att sätta igång.
 
Skulle vilja informera er om min nya diet... svart kaffe, ägg och sånt där annat nyttigt. Jag har ju bildbevis några inlätt ner att jag faktiskt är ute och rör på mig så då får man ju anpassa kosten något efter som helgerna sabbar en hel del..
 
Och så har vi börjat få sol igen :D Bilden innan är typ tagen från vår terras.. om en vecka lämnar vi det här fina stället.. men det gör inget 


 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: