sofiakarnestam.blogg.se

I <3 Sydney

Kategori:

Jag älskar sydney! det var helt fantastiskt! på rikrigt. 
 
Vi har typ inte sovit någonting, festat varje dag, men haft ett fullspäckat schema så vi har hunnit med så jävla mycket grejer. såklart så har jag sumpat min telefon.. yepp.. inte min värdelösa samsung som jag köpt här nere utan min fantastiska iphone. 
Jag är så otroligt arg på mig själv för att jag är så fruktansvärt värdelös men vad fan ska jag göra åt saken.. sånt händer... HEHEHE.
 
som tur är har jag en del av mina 2000 bilder överförda på datan, och jag TROR att jag lyckats synka och säkerhetskopiera telefonen, men jag är absolut inte säker så allt skulle lika gärna kunna vara borta. men men. snart kommer sladden till min kamera så å kan jag iallafall ta bilder med den. Och kontakterna är ju inte i hela världen, inte som att jag har såååååååå mycket vänner.. så det är lugnt... men det suger.
 
Nanna och Sara har iallafall jättemycket bilder från Sydney så såfort dom vaknar så ska jag fixa å trixa lite å lägga upp en massa så ni ser hur vi haft det. Träffat jävligt mycket Amerikaner också, dom är fan överallt! 
Så förhoppningsvis kan vi dra en weekend till Melbourne snart :D 
 
Vi har åkt buss i typ 11 timmar och nu är det dags för skola! jippie... men jag han iallafall hem för att duscha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: