sofiakarnestam.blogg.se

ÄNTLIGEN!!

Kategori:

Äntligen är det tags att dra !! 

Har inte skrivit på ett tag nu.. för jag och sara har suttit och pluggat non stop i typ två dagar. Eftersom vi har prov i marketing på tisdagen efter lovet, och vi kommer hem på söndag eftermiddag, så måste ju vi plugga medans vi är borta. 6 kapitel har vi och sen en jävla massa frågor till det! 

Jag har räknat ut att vi har sittit eftektivt i 13 timmar och bara sammanfattat alla kapitel och skrivit ner alla frågorna plus svaren. Vi började sju igårkväll och satt till typ tilv, sen började vi nio i morse och är klara nu !!! 
det resulterade i ungef'r 25 dataskrivna sidor och då är det liksom SAMMANFATTNINGEN! 

Det känns så jävla skänt, för nu är det bara att plugga och nöta in allting och det är inga problem :D 
Vi är så jävla bra, riktigt jävla team work! hurra för oss nu ska vi fira ! eller inte riktigt ännu för vi ska packa först hon hoppa in i en bil där vi ska sitta typ 13 timmar, med förutsättning att vi hittar på vägarna mitt i natten... annars tar det nog lite längte tid., hur som helst så kommer vi fram till Airlie beach i morgon bitti någon gång och då kan vi andas ut. Åååååh det ska bli så jävla skönt!! 

Uppdaterar så mycket jag kan från vår lilla semester men jag tar ju inte med någon datpr så vi får se hur det går. Jag kan ju inte heller lova att jag inte blir av med min kamera eftersom jag verkar bli av med allt jag äger, men vi får hålla tummarna för att jag har turen med mig... haha.. hej sålänge

Kommentarer

  • karin kärnestam säger:

    hoppas allt forfarande går bra ! vi har solsken men iskalla vindar.
    vi längtar efter dig allihop och ser fram mot nästa
    livsteckan - be chauffören att köra försiktigt...
    kramar !

    2013-04-01 | 22:50:58
  • karin kärnestam säger:

    hoppas du får detta nu !

    2013-04-01 | 22:51:47
  • karin kärnestam säger:

    nu var det längesedan vi hörde av dig, snälla, sänd ett
    livstecken så snart du kan, kram !

    2013-04-04 | 20:41:28

Kommentera inlägget här: