sofiakarnestam.blogg.se

25/3

Kategori:

Ja då var det måndag.. Sitter och pluggar till mitt lilla prov i eventmanagement i morgon och jag kan ju meddela att det går åt helvete. Jag tycker ju att jag har koll på läget, men det är fan 200 sidor läsning och även om jag sammanfattat så gott jag kan så är jag inte alls hundra på om det här kommer gå vägen.. jaja vi får hålla tummarna. Morgondagen kommer vara helt caos med en massa stress och saker att göra och onsdagen likaså, men på torsdag.. då jävlar får vi vila! eller iallafall jag eftersom jag inte ska sitta och köra bil i 10 timma, kanske inte lika härligt för alla..  :p

Ibland är det rätt skänt att vara den enda som inte har körkort! haha. 
Hur som helst så ska det bli otroligt skönt att komma bort och släppa allt som har med skolan att göra, någorlunda iallafall eftersom jag och sara måste plugga till ett prov emellan alla nöjen, men det är lugnt. 
Det löser sig. 

Pratade med världens bästa Natasha idag för första gången som jag kom hit och jag måste erkänna att även om alla här är tipp-topp så saknar jag mina fina små vänner emellanåt.
Men det är ju inte så konstigt, som är ju värdsklass. 

Men men, nu ska jag återgå till mitt ballkongpluggande. 

Kommentarer

  • karin kärnestam har du hittat postnumret än ? säger:

    du fixar det säkert- håller tummarna ! har hittat ditt postnr på webben. sköt om dig 1

    2013-03-25 | 19:26:42

Kommentera inlägget här: