sofiakarnestam.blogg.se

Study week

Kategori:

Den här veckan har jag mitt första exam, jag vet att det här är välrdens tråkigaste blogg men man behöver inte läsa om man inte vill. Alla mina finals ligger på 35-40% av kursen så det är ju kul om det går bra liksom. 
Eftersom vi ska fira nationaldagen på torsdag så har jag räknat bort hela torsdagen och fredagen, och i morgon tänkte jag ta en paus från pluggande så det är typ idag och på lördag.. så jävla duktig tjej. 
Att plugga och försöka lära sig saker som man egentligen skiter i måste vara det tråkigaste som finns. Men jag sitter med sara i skolan nu och försöker göra det bästa av situationen och sällskapet är det inget fel på, sara är så himla trevlig (nu blir hon skitglad när hon läser det här). Fan alltså, jag är så jävla snäll. 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: