sofiakarnestam.blogg.se

PACKNING

Kategori: Allmänt

Dags att packa, fyfan vad jag hara att packa. Och så ska vi flytta ut från lägenhetren typ när jag kommer tillbaka från Bali, så det ska ju självklart städas också. Det tycker jag inte heller om att göra... men men. 
 
Åker iallafall till bali i morgon och fyfan vad jag längtar! Jag åker ensam.. hehe. men ska träffa upp en massa andra där. Är dä'r 9 dagar sen åker jag till singapore ett dugn, det ska också bli fel. Egentligen så bokade jag fel biljetter haha och det är därför jag stannar där så jävla länge .. men man måste vara positiv.. så jag tycker det ska bli roligt.. jättekul. 
Jag kommer förresten se ut som en idiot som glider runt med en fet rullväska i bali bland alla backpackers. Men det gär ingenting.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: