sofiakarnestam.blogg.se

Jag stannar ett tag till

Kategori:

Jag är sämst på att blogga.. jag vet det nu och det blir nog tyvärr inte bättre än såhär. 
 
Hur som helst så jag har iallafall bestämt mig för att stanna här i Australien ett tag till. Det blir en termin till till att börja med sen får vi se. Jag kommer att läsa fristående kurser en termin till eftersom jag inte riktigt vet hur länge till jag sta stanna och det blir mycket billigare per termin än att hoppa på ett helt program. 
Men.. kurserna jag läser är de samma som ingår i första terminen av communication programmet, så OM jag nu ska stanna så har jag inte gjort en termin till i onödan utan jag kan tillgodoräkna de jag kommer läsa så att det blir som att jag kört en termin av det programmet, fattar ni ? 
Det blir nog hur bra som helst det här. Och jag vet  att alla hemma saknar mig något otroligt och det här kommer nog som ett slag i ansiktet för dom flesta.. hehe.. för ni saknar ju mig.. eller hur ? hehe.. 
Men just nu känner jag min inte så taggad på Sverige faktikskt. Jag kommer hem i november/december vare sig jag stannar här längre eller inte och det kommer bli askul. Satteee håll ut mina vänner... håll ut! 


Här hackar jag svamp..så himla ducktig tjej.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: