sofiakarnestam.blogg.se

jag ska hoppa fallskärm

Kategori:

Kvällen igår var jättekul å bla bla bla ska lägga upp en massa bilder sen, 

men först vill jag bara berätta att jag ska HOPPA FALLSKÄRM i morgon! yepp allt är bokat och klart och jag håller på å skita ner mig. Jag har varit ganska kaxig och lekt lite tuff å gått runt å sagt att det inte är värsta grejen, hehe jag lär ju få äta upp vartenda ord i morgon för jag kommer förmodligen gråta. 
 
Nu ska vi bara hålla tummarna för att det här går vägen för med min vanliga tur så är det ju mycket möjligt att fallskärmen typ inte vecklas ut eller att instruktören typ tappar mig.. (ja,sånt kan hända!)

Och jusste vi hoppar kl 6 på morgonen så det blir hemgång tidigt ikväll.. men är ju väldigt fina soluppgångar här så det blir ju härligt.. positiv tjej! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: