sofiakarnestam.blogg.se

FML

Kategori:

Nu har jag suttit och skrivit och skrivit i två dagar på min del av ett grupparbete i Eventmanagement. Jag känner mig jättenöjd och tycker att jag fått ihop en fantastisk liten text.
 
Så läser jag på den där jävla lappen där allt viktigt står och ser att min del sammanlagt ska vara på 800 ord! tror ni inte att min perfekta lilla text består av närmare 1300 ord! Känns ju jävligt roligt att sitta och kapa halva jävla arbetet, nej det här vet jag inte riktigt om jag vill gå med på. Jag får nog be resten av gruppen att skriva mycket mindre.. Elelr så har jag gjort allt helt fel och får ändå göra om den och då vet jag ju iallafall att jag ska hålla mig till 800 ord.. positivt tänk här! 
 
Visst är det roligt att jag delar med mig av massa problem jag har? hoppas ni tycker det för det kommer bli en himla massa sånna framöver, det känner jag på mig. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: