sofiakarnestam.blogg.se

Då vare dags igen

Kategori:

Okej jag vet inte riktigt hur jag ska roak med mig själv i framtiden, för jag bara tappar och tappar och tappar precis ALLT! 
 
Jag tror inte jag har glömt/tappat så mycket saker i hela mitt liv som jag gjort sen jag kom hit. Har iallafall sumpat mitt USB minne med precis alla skolarbeten på. Som tur är känner jag mig den nya helslarviga sofia alltför väl vid det här laget och har mailat mig själv allting så allt finns på mailen. Men ändå. 
Jajaja...
 
Min dator pajade ju såklart också, haha ja ni hör ju vilken tur jag har med allt, men det finns ett ställe på Uni där man kan lämna in datorer. Jag gjorde det igår och så hämtade jag ut den i morse, så det var ju lite smidigt iallafall. 
 
Nått annat som är kul är att jag coh Sara har börjat på LCHF! wuhuuu jag älskar att gå på LCHF. okej det var väl typ det. '
 
Slänger upp en klassisk hoppbild också haha.. jag har lite hår i ansiktet..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: