sofiakarnestam.blogg.se

Anzac day

Kategori:

Det är Anzac day idag, villket betyder att det är röd dag och allting är stäng. En perfekt dag att plugga alltså, förrutom att solen skiner. 
 
Jag känner mer och mer att det här med att börja plugga å skaffa mig en utbildninge var mycket roliagare för några månader sen. Det känns inte alls lika kul längre. Jag tycker att det tar upp min tid alltför mycket och om jag inte hade en massa saker att göra i skolan hela tiden så skulle jag ha mer tid för så mycket mer som är hundra gånger roligare.
 
Jag borde sitta och skriva på min grej i marketing egentligen, jag satte ett mål att jag skulle plugga fram till 16-17.. aa de gick ju sådär..
Nu är klockan halv fyra och jag har gjort precis allt annat jag kan komma på förrutom det jag borde göra (såklart).
Jag har målat naglarna, lagat mat, ätit mat, städat, noppat ögonbrynen, duschat, gått runt i lägenheten å tittar på saker, solat , målat massa prickar på min naglar så dom nu ser förjävliga ut.. mm typ det. 
 
Men nu har jag iallafall bara en halvtimme kvar innan jag får börja göra mig klar å dra iväg på BBQ och dricka vin å ha roligt. för idag förtjänar jag faktiskt att göra nått riktigt kul. Jag ska nämligen bara i skolan heeela helgen! de ni! 
 
Hoho ännu ett mycket intressant inlägg, haha det måste verka som att jag hatar skolan.. det gör jag inte..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: