sofiakarnestam.blogg.se

9/4

Kategori:

Sådär då var mitt andra mid-exam klart, denna gång i marketing och det känns så jävla skönt. Dock tror jag inte det gick helt felfritt(läs: det gick åt helvete) men men. Jag kan ju ha fel. 
Jag har gått å dragit på mig nån jävla förkylning också, toppad av lite feber och hosta. Så det suger ju. Och så är det fett jävla mycket att göra i skolan också, plus att det börjar bli KALLT! ja ni hör ju vilken liten solstråle jag är..

Jag lämnade in ansökan för att hoppa på ett helt program idag. Helt febersnurrig var jag och snabbt gick det, innan jag fattade vad jag höll på med så var det klappat och klart. Så du får vi se. Känns ju lite skönt att ha en backup plan eftersom jag inte alls är säker på att jag kommer in där jag vill i sverige, jag tycker jag har jättebra betyg men varenda människa jag träffar på har ju ett högre snitt än mig så det kanske inte är så jävla bra, och så har jag inte matte B.. och det gör ju inte saken bättre. För nu förtiden måste man tydligen vara professor i matte bara för att ha behörighet att söka till varenda utbildning, vad fan det nu än är man vill syssla med.. Jag känner lite; herregud det finns miniräknare.. men men ibland får man bita i det sura äpplet! haha
 
Så nu får vi se alltså. Bachelor in Business vart det med Major in markering, Satte......haha  mm...
Jag har ju ändå inte pengar till någon hembiljett så det känns ju som ett klokt alternativ att stanna, har i och för sig inte råd att betala ett nytt visum heller.. heja heja sofia !! wuhu 

Kommentarer

  • karin kärnestam säger:

    heja sofia, men vad motsvarar dina betyg de svenska ?
    det går säkert bra - oppas du får tillbaka på skatten, vi hörs, kram !

    2013-04-09 | 21:19:14

Kommentera inlägget här: